Рекламация и замяна на стоки

1. ПРАВО НА ЗАМЯНА/ВРЪЩАНЕ
Клиентите на онлайн магазин kidsclub.bg имат правото да се откажат или да заменят получената от тях стока в 14 дневен срок от датата на получаването й САМО при условие, че е в оригиналният си вид и със запазени качествени характеристики:

-със запазен етикет;
-не са на лице следи от употреба;

 Според закона за защита на потребителите и правилата за търговия, потребителят има право на рекламация при:

- констатирани липси;
- дефекти на стоката;
- несъответствие с обявените характеристики;
- несъответствие с обявената търговска марка.

При предявяване на рекламация потребителят може да претендира за:

- замяна на стоката с нова;
- подмяна със сходен продукт;
- възстановяване на заплатената сума;

За да направите заявка за връщане/замяна на стоката, моля пишете на адрес kidsclubtt@gmail.com или можете да се обърнете и към нашите консултанти в онлайн магазина, които ще Ви насочат към сходни на нужния Ви артикул и/или съответно ще Ви съдействат по всички въпроси които имате да отправите към нас! Желателно е предварително да разполагате с номер на поръчката си и артикулен номер на продукта, който желаете да обсъдим!
За връзка с наш консултант тел: 0897876879, 0897010778

2. ТРАНСПОРТНИ РАЗХОДИ ПО ВРЪЩАНЕ/ЗАМЯНА :

Транспортните разходи за връщането на стока - без замяна са за сметка на клиента!

 При уважаване от наша страна на рекламацията и замяна на стоката с друга, куриерската такса за транспортирането на новата стока частично се поема от Вас, а за връщането на първоначално изпратеният продукт разходите се поемат от нас.

При одобрение на вашата рекламация наш консултант ще се свърже с вас за уточняване на подробностите по замяна/връщане.
 

3. ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА СУМИ ПО ВРЪЩАНЕ/ЗАМЯНА

Суми по рекламации се възстановяват в 14 дневен срок от постъпване на рекламацията САМО по начина, по който са били получени*:

3.1. Ако сте платили по банков път – сумата ще бъде възстановена на посочена от клиента банкова сметка (като следва да се посочи IBAN и титуляр на сметката, от която е платена поръчката).

3.2. Ако сте платили с карта – сумата ще бъде възстановена чрез банкова транзакция по картата, с която е извършено плащането ( необходимо е да посочите банкова сметка и титуляр на картата, с която е извършено плащането)

3.3. Ако сте платили в брой – сумата ще ви бъде възстановена в брой, след като изпратите продукта, който искате да върнете с наложен платеж до нас (важи само за поръчки на територията на България)

3.4. Възстановяването на суми от поръчки в онлайн магазина, се извършва само в електронния магазин!
 

 *При разлика в цените на заменените продукти:

 - Ако цената на стария продукт е по-висока от тази на новия, разликата ще бъде отразена във Вашия потребителски акаунт и при следваща заявка от този профил, сумата ще Ви бъде приспадната, без да е нужно допълнително да ни уведомявате!
 

 - Ако цената на стария продукт е по-ниска от тази на новия, ще трябва да заплатите разликата, което може да стане с начисляване на допълнителен платеж при доставката.
 

При закупуване на ваучер за подарък, неговата стойност НЕ може да бъде възстановявана!
 

4. ОТГОВОРТНОСТ НА ТЪРГОВЕЦА
Електронен магазин Kidsclub не носи отговорност при изчерпване на количествата от даден артикул, опреден размер или десен, както и в случай на забавяне на пратката поради липса на наличности или забавен разнос причинен от куриерската фирма. При настъпване на някои от горепосочените обстоятелства Вие ще бъдете уведомени на посочения от Вас телефон  за връзка или чрез е-mail, за да бъде потърсен техен заместител.